کراتینین 3.2 با عملکرد 45٪ کلیه می توانم آن را معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

همانطور که همه ما می دانیم کلیه ها دارای عملکرد جبرانی قوی، بعد از عملکرد کلیه به 50٪ سطح کراتینین شروع به افزایش کاهش یافته است. بنابراین سطح کراتینین بالا نشان می دهد که کلیه به طور جدی آسیب دیده است، پس از آن می تواند 3.2 با 45٪ عملکرد کلیه کراتینین معکوس شود؟

در طب سنتی، هیچ روش درمانی برای این بیماری وجود دارد، هورمون درمانی رایج ترین روش برای کنترل این بیماری است. این می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری، اما می تواند بیماری را درمان نمی کنند، تا مردم را به دیالیز یا پیوند کلیه بعد از بیماری می رود به ارومیه است که پایان مرحله بیماری کلیوی.

با بار رفتن، فن آوری در حال توسعه سریع، کارشناسان برخی از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، که اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا را اختراع کرده اند. توسط تعمیر کلیه ها آسیب دیده، آنها می توانند کمک به بهبود عملکرد کلیه است.پیش از آن بیمار می تواند درمان منظم کنید، اثر درمانی بهتر می تواند دست یابد. برای افراد مبتلا به کراتینین 3.2 و 45 درصد عملکرد کلیه، آنها هنوز هم شانس برای دریافت بهبودی از این بیماری داشته باشد. اما اگر آنها می توانند شانس را ندارد و یا می تواند بیماری را کنترل کند به موقع، این بیماری ممکن است به مرحله پایان بیماری کلیه، که یک بیماری تهدید کننده زندگی لغزش. اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد درمان منحصر به فرد ما، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام های ترک به ما. ما شما را در اسرع وقت با اطلاعات شما می خواهید پاسخ خواهد داد.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در بازگرداندن کراتینین 3.2 با 45٪ عملکرد کلیه، و یا سوالاتی دیگر، شما می توانید به ما ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/diabetic-nephropathy-treatment/1212.html





:: برچسب‌ها: درمان Nephropahty دیابتی، طب میکرو چینی Osmotherapy، Nephropahty دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: